©Roel Pannekoek

Ondernemersontbijt 13 april 2017

Ondernemersontbijt 13 april 2017 – Inkoop- en aanbestedingsbeleid gemeente Harderwijk.

Op donderdagmorgen 13 april jl. vond alweer het tweede ondernemersontbijt van dit jaar plaats. We waren dit keer te gast bij de geheel vernieuwde gemeentewerf aan de, inmiddels gerevitaliseerde, Graaf Ottolaan. Ruimt 60 ondernemers waren vroeg het bed uitgekomen om te luisteren naar een drietal sprekers van de gemeente Harderwijk.

Christianne van der Wal, wethouder EZ van de gemeente Harderwijk, sprak haar waardering uit over de samenwerking met de Bedrijvenkring Harderwijk en de toegevoegde waarde van parkmanagement. Regelmatig krijgt de gemeente Harderwijk de complimenten over het uiterlijk van de bedrijventerreinen! Ook het behalen van de KVO-s draagt bij aan het gevoel van schoon, heel en veilig.

Daarna kwam Reinout van Drunen aan het woord, hij vertelde ons meer over de revitalisatie van bedrijventerrein de Sypel, welke onlangs is afgerond. Aan de hand van een aantal voor- en na-foto’s werd goed duidelijk wat de revitalisatie heeft bijgedragen aan het representatieve uiterlijk van het bedrijventerrein.

Daarna was het woord aan Sietse van Goor, inkoper van o.a. de gemeente Harderwijk. Aan de hand van een presentatie vertelde Sietse ons meer over de regels van inkoop en aanbesteding. Ook gaf hij de aanwezige ondernemers tips om meer in beeld te komen bij de diverse budgethouders van de gemeente Harderwijk. In de bijgevoegde presentatie kunt u hier meer over lezen.

Wij danken hierbij de gemeente Harderwijk nogmaals voor de gastvrije ontvangst en catering Van den Berg voor het weer buitengewoon goed verzorgde ontbijt!

Het volgende ondernemersontbijt vindt plaats op 20 september en zal geheel in het teken staan van de troonrede.

Bedrijvenkring Harderwijk, Postbus 115 3840 AC Harderwijk
secretariaat@bedrijvenkringharderwijk.nl
KvK-nummer 40094014

 

 

PROFITEER OOK MEE

WIJ LOBBYEN, FACILITEREN, JAGEN AAN, VERBINDEN EN VERSTERKEN ONDERLINGE RELATIES.